Wydanie duplikatu świadectwa szkolnego
Osoba zainteresowana wydaniem duplikatu świadectwa szkolnego składa w sekretariacie szkoły:
- dowód wpłaty
- pisemny wniosek z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat oraz określeniem:
- rodzaju świadectwa (ukończenia szkoły / klasy),
- roku ukończenia szkoły / klasy.
Ważna informacja
Od dnia 1 stycznia 2014 r. opłatę za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego lub legitymacji szkolnej należy wpłacić na rachunek bankowy szkoły w wysokości:
- duplikat legitymacji szkolnej - 9,00 zł
- duplikat świadectwa - 26,00 zł
Jako tytuł wpłaty należy wpisać „SP38 – imię i nazwisko ucznia”
Jaki jest numer rachunku?
Numer rachunku bankowego szkoły to: 69 1020 4027 0000 1502 1263 9789
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej
Zgodnie z art. 26, pkt. 3* Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2010r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. 2010, Nr 97, poz. 624 z późn. zm.), w związku z załącznikiem (część II - Wydanie zaświadczenia, punkty 5 i 7) do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2006, Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)